Slutar med medicinen idag.

Har som sagt haft väldigt svårt att andas inatt och va vaken i ca tre timmar innan jag kunde somna om utmattad såklart.
Ringde till vårdguiden imorse och berättade om mina symptom som stämde in på mycket sällsynta biverkningar (förekommer hos färre än en av 10000 personer) roligt? Inte ett dugg, va fan är det som händer egentligen.
Hon som jag pratade med va väldigt vänlig, men sa till mig skarpt om att jag måste sluta med tabletterna direkt, är det så att symptomen blir värre så måste jag åka in akut, ÄNNU EN GÅNG!
Dumt att jag hann ta en tablett nu på morgonen, men inget mera nu. Antagligen är jag allergisk eller nått mot något i medicinen. Jag som aldrig är allergisk mot något. Men nu är jag tydligen det.
Jag fick iaf sovmorgon idag så det va skönt, vaknade dock vid åtta, men låg kvar och drog mig i sängen till kvart över nio.
Idag ska jag och Linnea hem till Therese som ja skrivit om flera ggr, ska bli jätte trevligt att träffa alla tjejerna igen, samlade.

Nej nu ska jag titta på Kalle & chokladfabriken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0