Sjukhus & vårdcentraler känns som mitt andra hem nu för tiden.

Svårigheterna att andas har blivit svårare under dagen och vid ett tillfälle kände jag mig svimfärdig. Skit läskigt, så jag sitter på SÖS och inväntar läkare. Jag kanske är för mesig, kan det vara de det handlar om? Lite andnigssvårigheter, lite yrsel är väl inte så farligt?
Fast för mig är det väldigt jobbigt, vaknade i natt av andnöd, har inte kunnat äta ordentligt idag då jag måste försöka andas samtidigt som jag har mat i munnen pga att jag inte kan ta djupa andetag. Och andas med näsan funkar inte.
Ni kanske tycker att det inte är allvarligt, men att ha som jag har haft det nu med diverse sjukdomar & smärtor som bara byter av varandra i över en och en halv månad är inte normalt.

Förhoppningsvis är det ingenting, jag hör av mig sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0