Sen, sen och ännu mer sen.

Fan också. Linnea och jag försov oss rejält imorse. Natten har varit tuff för oss båda.
Linnea har vaknat tre ggr och jag två ggr av mig själv, så fem ggr har det blivit inatt. :(

Sedan imorse måste jag ha stängt av klockan i sömnen eller nått för jag vaknar kvart i åtta. Åtta ska jag vara på jobbet egentligen och Linnea skulle ha varit på förskolan kvart över sju, så det blev till att slänga i sig frukost för våran del klä på oss osv. Snowracer till förskolan och sedan sprang jag till tunnelbanan. Helt slut och stressad känner jag mig.
Mer än en timme försenad är jag, fan också.

Inte så mycket att göra åt saken nu, men iaf riktigt irriterande.

Hoppas alla ni fick eller får en bättre start på denna vita måndag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0