Överraskande människa jag har i min närhet.

Alexsandra kom även idag och överraskade mig, så sällskap till tunnelbanan från jobbet fick jag idag härligt. :)
Sitter nu på tunnelbanan och ska alldeles strax hämta skrutt, idag är det bathtime & legobyggande har vi bestämt.

Och halsen då?
Ingen skillnad ännu, hoppas dock att det börjar ge med sig snart. Har fått darrningar idag av medicinen, scary. Det är dock en av biverkningarna som jag verkar få av alla mediciner, jag är väl den personen som är 1 av 10000.

Till goda nyheter, kusin Becka får lämna SÖS idag och åka hem, allt har lugnat ned sig och förhoppningsvis stannar lillfisan kvar inne i magen ett tag till, nog för att jag vill träffa dig lilla Tindra men inte riktigt ännu. :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0