Måndags kväll.

Jag sitter i soffan och zappar mellan kanalerna och älskling nattar lilla skruttan. Idag har vi fått en hel del gjort, jag och Linnea har varit ute i två omgångar, vi har tvättat två maskiner, vi har pysslat lite, fixat lite i köket, diskat och sedan myst såklart. :) härligt när dagarna känns långa och bra, man får mycket gjort men ändå känner sig tillfreds med dagen, det har varit en bra dag helt enkelt. Förutom att älskling har blivit sjuk då. :( men jag och Nea har haft en bra dag iaf.

Jag sitter dessutom och moffar i mig ostbågar, kan inte förstå att jag inte tyckte om det alls för några år sedan men nu ÄLSKAR jag det. Nomnom helt enkelt. :)

Jag har lättare att äta nu förresten så det är skönt, jag kan unna mig lite bättre nu, istället har jag nu fått ett pipande i halsen/lungorna när jag andas djupt. Kan ju vara slem men jag vet inte, någon som känner igen sig eller vet vad det kan vara?

Nu ska jag fortsätta zappa och om inte allt för länge ska jag gå och lägga mig, jag jobbar ju faktiskt imorgon.

Vi hörs nog i morgon, blir inget mer ikväll. :)


Kommentarer
Postat av: Julia

hej!

allt bra?:)

2012-01-02 @ 23:51:37
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0