Jobbar och sliter, det är de jag gör.


Sitter och för in lite inventering i datorn, duktiga jag.
Det är något utav det tråkigaste att göra på hela året, tur som händer det bara en gång per år här hos oss. :)

Natten har varit riktigt skön, som jag skrev tidigare har Linnea sovit två hela nätter i sitt egna säng.
Nog är det mysigt att ha henne liggandes bredvid mig också, men vi måste få inte rutiner på detta med att sova i sitt egna rum. Mammas lilla gull.

Nästa helg är det dags för dubbelkalas för mig.
Fyller år på fredagen och då kommer släkten hem till mig på middag.
På lördagen kommer alla mina älskade tjejer, förutom pallepotta då hon antagligen precis fått sin lilla Lykke då.
Även då bjuder jag på middag, då blir det antagligen WOK hade jag tänkt, spännande att ge sig på det, speciellt när det är första gången jag har tänkt använda färska grönsaker till. Det blir säkert jätte bra.

Tycker dock att det känns jobbigt att det som har hänt faktiskt har hänt, då jag hade sett fram emot att ha HELA min familj samlad, men nu är det som det är. Ingen idé att grubbla på de nu.

Dags att fortsätta här på jobbet.

KRAM på er!


Kommentarer
Postat av: Celina

Lika bra att gå igenom skiten nu för att då vet vi att du bara har ljusare saker att se fram emot. Puss <3

2012-01-26 @ 15:37:14
Postat av: Rebecka

Håller med Celina :) nu har du bara ljusa dagar framåt :) puss

2012-01-26 @ 16:27:23
URL: http://rebeckash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0