Hej på dig onödiga måndag.

Jag vill inte veta av den här dagen, spola förbi den av någon anledning. Jag känner mig tom och ensam på ett sätt som jag själv inte riktigt förstår.
Natten har inte varit lätt, Linnea har växtvärk, sovit oroligt och sen lite hosta på de, perfekt eller vad säger ni? Skit också.
Den här veckan kommer inte att vara en bra vecka, men det är bara att stå ut, efter regn kommer solsken, jag hoppas på de iaf!

Grattis till min älskade pappa som idag fyller 32 år, bli bara yngre för varje år som går. ;) jag älskar dig pappa och är otroligt tacksam för att just jag och Richard hade sån tur att få dig och mamma som våra föräldrar. JA jag är mamma & pappagris. Kommer alltid att vara de. :)

Fick även ett sms av min kusin om att det inte går att kommentera på bloggen, jag ska kolla upp det under dagen.

Nu ska jag kliva på bussen så vi hörs senare.

Sen idag pga natten, inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0