Godmorgon.

Igår åkte jag till Farsta för att handla hem lite mat och tvättmedel osv. Slutade med en ny pulka åt Linnea, rosa såklart, två mössor en till Linnea och en till mig ROSA såklart. :) träffade även mormor och morfar och åt middag med dem, för min del blev det sushi för andra dagen i rad. Mums!
Lite roligt att jag har gått ifrån att (avsky) det till att fullkomligt vara beroende av det. Jag tror nästan att jag skulle kunna äta det minst fyra dagar i veckan utan problem. Jag skulle kanske ledsna efter ett tag men i början skulle jag bara njuta. :)

Påväg till jobbet för lite fakturering, yeah! Dagen går väldigt snabbt när jag gör de, väldigt skönt. Sen är det helg för hela slanten.
Imorgon lördag ska Linnea åka iväg med sin pappa till hans kompis som också har barn, så jag får en heldag för mig själv. Väldigt skönt, funderar på att bara vara hemma faktiskt och njuta av ensamheten lite och ta hand om mig själv, köpa en ansiktsmask kanske, göra fotbad och bara vara. Vi får se vad jag hittar på.

Nu ska jag gå av bussen så vi hörs senare.
Ha en toppen fredag alla mina vänner och läsare. Jag ska försöka ha det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0