Godmorgon trötta staden.

I mitt huvud är det så iaf. Tog ju medicinen igår med kortison eller hur de nu stavas. Det hade en pigghetseffekt som jag hoppades inte skulle påverka mig men det gjorde den såklart, tog tabletterna vid halv tio sista gången jag tittade på klocka va den ett! Sen runt halv elva så tog jag även Bricanyl som ger hjärtklappning, så det slog härliga till igår kväll.
När jag då väl sluter ögonen efter sista kollen på klockan så vaknar lillfisan halv två av vad vi tror är växtvärk. :( hon hade likadant igår natt och då fick hon alvedon och det lugnade ner sig, samma sak inatt. Mammas lilla hjärta. Det gör i mitt mammahjärta när hon låter sådär. Skriker och och ojar sig.
Kan inte vara skönt det där, har inget minne av att jag nånsin har haft växtvärk, kanske därför jag är så kort. Hahaha.

Nu ska trötta/sena Fia kliva av tunnelbanan och snabba sig mot bussen, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0