Godmorgon torsdag.

Har alla sovit gott? Jag har sovit lite sisådär, vaknat, somnat om, Linnea vaknar till, kommer in till oss, vi somnar om, jag vaknar av ont i ryggen, somnar om. Och så har det fortsatt hela natten. Haha, inte för att det är kul, men jag har dock sovit mer inatt än natten innan.
Andningen känns faktiskt bättre, men inte helt bra. Man kanske bara ska kunna andas så kort som jag faktiskt kan, lite längre kan ja andas in idag, hoppas det blir ännu bättre. Idag ska jag även ta dem sista kortisontabletterna runt tio idag på morgonen.

I helgen ska vi ha Nattis & Henrik över för en liten spelkväll, lite gott att äta & dricka och en massa skratt, som alltid förhoppningsvis.
Har ni förresten märkt att det är fredagen den trettonde imorgon, min tur dag, eller jag säger det iaf. Jag har även för mig att tretton är min bästis Ramonas turdag (ramooona.blogspot.com) så hennes lilla dotter kanske vill titta ut då. :) vi kan väl alla hålla tummarna för det iaf.

Nu är det inte långt kvar tills jag fyller 25 år, helt sjukt, känner mig inte som 25. Inte för att det är någon hög ålder men iaf, det känns som att man ska vara så mogen & redo för allt då, så känner jag mig inte alls, men det kommer väl med dem senare åren för mig. Sen ser jag ju absolut inte ut som 25 år heller. :p men det är en annan femma. När jag sen är 50 kanske jag bara ser ut som 35. ;) man kan ju hoppas iaf. Det lär ju hjälpa nu när jag slutat röka iaf. På lördag är det två månader sen jag slutade, har dock smakat 1 bloss vid två olika tillfällen. Andra gången höll jag på att dö kändes det som, stod och hostade i över fem minuter. Inte värt det helt enkelt.

Nej nu ska jag och Linnea börja klä på oss och röra oss mot dagis, vi har tittat på lite Tom & Jerry nu på morgonen som alldeles strax är slut.

Vi hörs senare. Pokonis!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

God morgon! Har sovit sådär jag med, drömmer massa konstiga drömmar men Monie sa att man brukar göra det när man är gravid. Men annars mår man toppen!



Vad härligt och höra att du börjar må bättre med andningen. :)

Ha en bra dag på jobbet nu. Puss <3

2012-01-12 @ 09:13:41
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0