Godmorgon tisdag.

En uppdatering av halsen kommer här:
Kan äta ordentligt, ingen smärta i halsen, kände av lite bränna under gårdagen men den försvann ganska snabbt. Har tyvärr fortfarande svårt att andas i mellan åt och vaknade inatt av att jag inte fick ordentligt med luft. Men annars mår jag som sagt bra. :)

Till andra nyheter.
Min kusin Rebecka väntar sitt första barn och ligger inne på SÖS nu pga känningar i magen under gårdagen, förhoppningsvis stannar den lilla tösen kvar ett tag till där inne eftersom hon bara är i vecka 33 för tillfället. Men om några veckor är du så välkommen så lilla hjärtat.
För att läsa Rebeckas blogg där hon skriver om sin graviditet och andra händelser i hennes liv går ni inte på.
www.rebeckash.blogg.se

Nu måste jag jobba, puss på er!

En bild på Linnea med hennes nya overall som kom hem igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0