Godmorgon regniga onsdag.

Du är inte välkommen hit, men vad ska man göra, älskling berättade imorse att det snöade igår kväll. Inget jag fick se iaf, nedrans. Jag som faktiskt längtar efter snön i år. Tror aldrig det har hänt förut men nu så. Längtar väldigt mycket upp till Vemdalen också, K ska försöka lära mig att åka snowboard bättre. Jag har prövat det en gång och tyckte det verkade skoj och han som då är lite av ett proffs ;) ville gärna hjälpa mig att få in balansen osv. Det ser jag fram emot.

Trött är jag idag, skrev ju runt nio att jag skulle gå och sova alldeles strax, kan tala om att så blev det inte, halv tolv va klockan sista gången jag tittade. Men lika glad är jag för de, jag jobbar imorgon och sedan är det helg igen, great må jag säga. Så vad ska ni göra i helgen då? Själv blir det som sagt landet och på Söndag är det dags för tjejmys, ink. Barnen, hem till Therese i
Älta ska vi. Ska bli jätte kul att se hur dem har det och träffa söta lilla Emilia igen.

Nu är jag utanför jobbet så lika bra att gå in och sätta igång, har massa inleveranser att göra idag.

Ha en härlig regnig dag bloggosfären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0