Godmorgon fredagen den 13!

Mohahahaha, några som är rädda för lite otur idag? Sjäv mår jag nästan helt bra, andningen känns mycket bättre idag och fortsätter förhoppningsvis att bli bättre.
Dessutom fyller min älskade bästa mamma år idag, GRATTIS mamma! Jag och Linnea har redan ringt och sjungit för henne, eller rättare sagt jag Linnea vägrade i sista sekund såklart. :) såhär satt jag klockan tio över sex på morgonen och sjöng för fulla muggar.
Idag så är det förskola och jobb på schemat, men efter det så ska jag och Linnea faktiskt åka ut till Nacka och träffa Julia & Celina! Ä N T L I G E N ! Vi har saknat dem jätte mycket, ska bli spännande att höra hur mycket Julia har börjat prata för Celina säger att det är långa meningar och att man nu kan ha en konversation. Åh vad jag längtar.
Sen ska jag såklart känna på lilla bebisen som ligger inne i magen och sparkar och har sig, en liten fotbollsspelare kanske, har för mig att Celina sa att han sparkar väldigt mycket så det ska bli jätte kul. :)

Nej nu ska jag fortsätta äta frukost te & flingor med filmjölk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0