God eftermiddag mina vänner.

Dåligt med bloggande idag, jag vet. Det va en tuff morgon hemma och sedan massa jobbande på jobbet. :)

Tänkte berätta lite om gårdagen iaf.
Jag och Linnea åkte med snälla bästa Nella hem till Therese & Emilia, dem andra damerna va redan där.
Linnea va otroligt blyg i början och hade en liten Emilia efter sig som så gärna ville kramas massa. Söta unge. Efter ett tag så släppte Linnea loss såklart lekte med småtjejerna, klättrade ner i Emilias spjälsäng och stod där och tittade på småtjejerna när dem försökte klättra upp men inte kunde. Då va hon nöjd må ni tro. :)
Linnea tyckte dock att Emilia va lite för på under dagen men sedan när vi skulle åka hem så blev det liv i luckan, Linnea börjar stortjuta och vill verkligen inte åka hem. Vi får till slut med henne såklart efter en massa kramande med en då trött och motvillig Emilia.
Härlig dag må jag säga.
Linnea fick ju för en gångs skull vara den stora i gänget.

Tack för en jätte härlig dag tjejer & ett speciellt tack till Emilia & Therese för den goda maten & fikat.

Nu ska jag kliva av bussen så vi hörs senare. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0