Ännu en natt, riktigt härligt.

Linnea har sovit en hel natt till i sin säng, såååå skönt. Det behöver vi verkligen, jag har däremot vaknat två ggr. Men det gör inte så mycket då jag kunnat somna om direkt.
Det är väldigt viktigt att Linnea får sin sömn då hon är så aktiv på förskolan hela tiden.

Vi bestämde oss för att klä på oss direkt för att sedan kunna sätta oss och mysa ett tag framför tv:n tillsammans med en skål hallonkräm, och jag en kopp te och Linnea ett glas med oboy.
Mysmorgon helt enkelt, jag älskar när vi har tid för sådant på vardagarna.
Om ungefär 20 minuter ska vi gå, tills dess sitter vi här och myser.

Vi hörs senare. Ha en bra dag alla ni där ute som läser min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0