Andas in, andas ut, andas in & sen ut.

Korta jävla andetag som inte ger ett skit känns det som. Imorgon är tredje dagen av kortison tabletterna men vad har dem gjort för verkan egentligen?
Hoppas det blir bättre imorgon.

Tittar på 40 year old virgin på 6an den är så jäkla rolig, först är det ju indien som säger saker som fuck a goat, skäggbiff, fartränder på kulorna. Haha, jag skrattar så att jag nästan gråter och sen en av mina favoritdelar. När han ska vaxa sig och skriker ohhhh Kelly Clarkson och massa andra ord (könsord) har jag för mig. ;) hahahahaha!

Nej nu måste jag fortsätta titta, eller hoppas på att jag somnar så att jag kan få lite mer sömn än tidigare nätter.

Sov så gott så hörs vi imorgon.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0