Vilket underbart väder, välkommen våren!

Så känns det idag iaf. Nu står jag och väntar på bussen för att åka och hämta min lilla skrutt från förskolan, sedan blir det till att gå ut i skogen eller något härligt för oss, kanske mata änderna. Vi får se.
Vad ska ni hitta på den fina eftermiddag?
Kan inte ni som läser lämna en liten kommentar så jag får veta lite vilka det är som läser min blogg, länka gärna din egna blogg om du har något så kikar jag in.

Nej nu är det dags för lite wordfeud.

En stor blöt PUSS får ni för att det är så härligt idag.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Det var super gott, fick även in en efterrätt också som du kan se på instagram :D

2012-03-01 @ 14:56:23
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0