Vaken...

Och klockan är kvart över fyra. Roligt? Inte ett jävla dugg. Ska dessutom upp och en timme och 45 minuter. Kommer bli en väldigt tuff dag på jobbet.
Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag inte kan somna. Torr i halsen är jag men det är för att jag andas genom munnen hela tiden tror jag, andningen är det sisådär med. Men sen är det väl oro i kroppen med tanke på allt som händer omkring mig.
Jag vet inte riktigt, jobbigt är det iaf.

Går väl upp alldeles strax och äter frukost eller nått, känner mig helt slut i kroppen men ändå kan jag inte somna, vad är det för fel på mig?

Men en kul sak va att mormor och morfar kom och åt middag med oss iaf, vi öppnade även upp mitt paket med hushållsmaskinen i. :) den är så vacker. Nu måste jag komma på vad jag ska baka och greja med bara så får jag köpa hem alla ingredienser. :)

Nej nu ger jag upp, ska försöka somna en gång till, annars går jag upp.
Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0