Vaken, varför? Jo för halsen!

Gick och la mig vid halv nio, spelade lite wordfeud och sedan läste jag två kapitel i boken, efter det somnade jag. Vaknade för ca en halvtimme sen av svårigheter att andas pga täppt i näsan och dessutom svårigheter att svälja och tjocknad i halsen. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Känns som att jag tänker mer och mer att jag inte kommer att vakna upp imorgon, att det här kommer att ta kål på mig. :( har tänkt så några gånger när jag haft det såhär på natten. Men det är väl bara min kropp som verkligen säger ifrån när jag får dem tankarna. Så otroligt jobbigt.
Jag bad till någon högre makt när vi satt i bilen påväg upp om att dem snälla skulle låta min få bli helt bra från halsen när jag kom upp. Tack, verkligen.
Fan också!

Får se om det blir någon sömn eller inte för mig inatt och om det blir några skidor för mig imorgon.
Under tiden som vi åkte skidor så kände jag av halsen, men försökte att inte tänka på den för mycket, försökte njuta istället. Och för det mesta gick det bra.
Men nu är det riktigt pissdåligt med den IGEN. När ska det sluta!???!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0