Ush va trött jag är.

Tredje natten i rad som jag vaknar varannan timme. Fy alltså, helt slut är jag. Bestämde mig för att gå upp när klockan va fem, en timme innan klockan ringde. Men då har jag vaknat först klockan elva, sedan vid ett och sen igen vid tre och halv fyra och vid fem bestämde jag mig för att det va hopplöst. Linnea har dock bara vaknat två ggr inatt så det är skönt men jag fattar inte vad det är som händer. Varken jag eller Linnea får sova, vi behöver verkligen de. Jag fattar inte hur jag ska orka jobba och sedan hem och busa, leka, laga mat, underhålla skrutt, bada och alla andra saker vi ska göra idag. Min värld är helt upp och ner just nu.
Men det är väl bara att kämpa vidare. Inte så mycket att välja imellan. Linnea sitter och dricker lite oboy nu påklädd redan, så det är skönt iaf, bara ytterkläderna kvar. Vi bestämde att det bästa va att klä på sig direkt så går det snabbt sen, eller rättare sagt JAG bestämde. :)

Nej nu ska jag börja fixa mig själv så vi hörs senare.

Bild på en relativt nyvaken skrutt med oboy runt munnen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0