Torsdag och imorgon? Jodå fyller jag 25år!

Jippi! Synd bara att jag inte kommer kunna fira det fullt ut som jag hade velat men jag har alldeles för mycket i mitt huvud och ingen ork eller vilja till det heller tyvärr. :(
Men som sagt kommer släkten över imorgon på middag, blir lasange och en sallad, lite bröd och sedan dryck till det. Efter det så ska jag väl göra någon tårta eller nått, har faktiskt inte bestämt mig ännu. Haha

Godmorgon förresten, natten har varit bättre än dem tidigare dock har jag vaknat två ggr och lilla skrutt har hamnat i min säng då hon vaknade och drömde en mardröm, det har även de hänt två ggr inatt.
Men snart är det helg och efter det en veckas semester uppe i vemdalen. Det blir nog härligt med lite lugn och ro och stillhet i sitt hela.

Men nu ska jag börja klä på mig, Linnea är redan påklädd utom ytterkläderna såklart så det är skönt. Vi har precis druckit te och nu som sagt dags att göra sig i ordning.

Glömde även skriva att jag handlade massa smycken igår hos min kära vän Nella på Six affär i Farsta. 60:- betalade jag för tolv saker, egentligen skulle jag betala 120 men fick ett rabattkort av min kära vän Alexsandra.lotman.blogg.se som jag va där med. :)
Sparade in massa pengar där, dem hade en sån där tio kronors hylla, och både jag och Alexsandra hittade massa saker. Lägger upp bild ikväll om jag kommer ihåg.

Nää, nu måste jag fixa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0