Still nothing.

Har ännu inte fått träffa någon läkare eller någon alls efter att jag fick syrgasen, hade den i ca en kvart sen va den slut. Hjärtklappningen höll på i en timme ungefär men ingenting nu.
Jag hoppas att det är dags för mig snart att få hjälp, fast jag kan ju säga som såhär att jag är väldigt glad över att jag har fått ligga i en säng istället för att få sitta ute i väntrummet på hårda bänkar. Dock ligger jag på en hård säng istället, men bättre de iaf.

Jag vill bara bli av med detta andningsbesvär. Har btw en jätte söt men gnällig tant snett framför mig som klagade för att det gjorde ont när dem skulle sticka henne i fingret, som ville ligga helt rakt fast hon har andningsbesvär och en rejäl hosta, längre ner skrek hon till läkaren som va en blond lite söt tjej med pipröst. Ser att dem andra har fått kuddar men inte jag, jag ligger mot min jacka. Obekvämt som satan. Ska säga till om det om dem någon gång kommer till mig.

Har inte lyckats sova eller ens försökt pga andningen såklart. Tänk så mycket lättare livet skulle vara om jag inte hade det här.

Nej nu ska jag kika runt på FB lite på mobilen. Tur att jag tog med mig laddare då jag har ca halva batteritiden kvar och vet ej hur länge jag blir kvar här. Only time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0