Sömnlöst och tjockt.

Grattis på födelsedagen, TACK! Kan jag få sova nu? Nej det kan du inte såklart.
Halsen tjocknar igen och känns otroligt torr, varje kväll och natt är det så, blir för fasiken rädd för att jag inte ska få någon luft till slut då det känns så tjockt.
Det får banne mig räcka nu, är jag dödssjuk eller vad är det som händer? Tre månader, i tre månader har det konstant varit något med min hals eller andning. Jag kan ju inte leva mitt liv normalt när det är såhär. När jag kommer hem från Vemdalen om det fortfarande är såhär så får jag åka och träffa en läkare och säga att jag går inte härifrån förens ni har hittat felet. Jag orkar inte ha det såhär längre, inte alls. Jag har inte sovit en hel natt på? Ja är det tre månader sen nu, kanske sovit någon hel natt där imellan, men ingen jag kommer på just nu. Fan också!

Men som sagt min 25-års dag idag, grattis till mig, tack tack. Jag bockar och niger. Såg att det är några som redan skrivit det på Facebook, jag orkar dock inte skriva tack eller något nu. Gör det imorgon när jag är lite piggare om jag vill somna det vill säga. Känns ju helt hopplöst det här.

Jaja, ska sluta sitta här och babbla så vi hörs senare idag.
Puss på er och trevlig Sophias födelsedags dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0