Sömnlös natt?

Har inte gått och lagt mig ännu vilket på ett sätt chockerar mig då jag inte somnat såhär sent på över två veckor tror jag. Men ikväll är det halsen som håller på. Inget kul alls, mamma sa till mig för ca en timme sen att jag borde gå och lägga mig, samtidigt som dem men jag svarade då med att jag kan inte för jag är rädd att jag inte vaknar upp imorgon. Halsen är jätte igentäppt och det känns som att jag bara har ett jätte litet hål att andas igenom. Svårt att förklara men aa så känns det. Sen tror jag även att det är slem eller nått som sitter där men jag vet inte. Dags att gå till läkaren IGEN antar jag. Less, det är vad jag är, så jävla less helt enkelt. Fan också.

Jag vill kunna njuta av allt bra som händer till fullo men det kan jag inte. Värdelöst.

Förresten gjorde min första riktiga vurpa idag när jag och far min skulle åka över till det andra berget. Båda skidorna flög av och jag tänkte precis innan jag ramlade att det här kommer att göra ont. Det kändes men ont gjorde det inte.
Nej nu ska jag läsa lite i boken och sedan försöka sova iaf. Vi hörs imorgon eller rättare sagt senare idag.

Kram kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0