Påväg till Stockholm.

Nu har den långa resan hemåt börjat, Marianne kör våran bil så pappa kan ta det lite lugnt och åker då med Mark. Sen byter dem väl av efter att vi har stannat för att äta lunch. Jag hoppas att denna resan går snabbare än resan upp. Vi får väl se, Linnea sitter och tittar på film och jag ska väl försöka vila tänkte jag. Känner mig helt matt i kroppen, dont know why.

Igår va jag så trött så jag somnade sittandes i soffan, vi satt och tittade på Sherlock Holmes hela gänget när Linnea hade somnat och jag slumrade till efter ca 20 minuter. Mamma satt och frågade mig tydligen om det va spännande och jag hade sagt mmm, mmm. Haha. Lär ju ha sett väldigt kul ut. :)

Nej nu ska jag ge Linnea lite vindruvor och sedan stänga igen mina ögon ett tag.

Vill även skriva R.I.P Whitney Houston som inatt svensk tid har mist sitt liv, antagligen till sitt missbruk men det är inget man vet säkert ännu. Hemskt är det iaf, kommer ihåg när man va yngre och tyckte att man va grym på att sjunga I will always love you. Jag tyckte jag sjöng nästan lika bra som henne iaf. :)
Men hur som är det alltid hemskt när människor kända som okända fastnar i ett missbruk och aldrig riktigt klarar att ta sig ur det. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0