Påväg till backen, sista gången på den resan.

Jag åker ju inte idag men Linnea, morfar och Mark ska åka, Linnea åker fram tills halv ett kanske och sedan får Mark & morfar åka själva resten av dagen. Får se om jag och Linnea kanske går och badar då eller om vi går ut och åker pulka och stjärtlapp. :) vilket som blir bra.
Linnea ville gå i skidskola idag sa hon, blev lite ledsen när jag sa att det va slut för denna gången. Det kommer fler gånger. :)

Linnea sitter och sjunger pepparkaksgubbar och vi alla sitter tysta och njuter av det. :)

Inatt har jag sovit helt okej, tittade på klocka sista gången vid tio i ett så somnade väl strax där efter, vaknade vid sju av att Linnea ville att jag skulle lägga mig bredvid henne, vi låg och kramades och mös i ca en halvtimme sedan gick hon upp med mormor och jag låg kvar i en halvtimme till kanske.

Nu har Linnea bytt sång till luciasången fast i en lite rockigare version. :) jätte fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0