Mysdag med bästis & Lykke!

Varit hemma hos Ramona fram tills sex ungefär. Sedan tog vi en promenad till tunnelbanan. Men dagen har iaf varit super mysig. Vi har pratat ikapp om vad som hänt sen vi sågs. Jag har myst med Lykke HUR MYCKET som helst och det har varit underbart. Jag fick henne även att ta nappen som Ramona och Sebastian lyckats med en gång tidigare! Yes ett - noll till mig. :)
Lykke är en helt underbar liten tjej, så snäll, så söt och helt enkelt underbar. Nu är jag förälskad i ännu en liten tjej. :)
Har nu fyra små favorittjejer. Snart kommer det två små pojkar som jag kommer hålla av också.

Tack för den här dagen Ramona och Lykke längtar tills nästa gång vi ses igen. SNART! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0