Måndagsmorgon.

Då va vardagen igång igen, har sovit jätte oroligt inatt har dock ingen aning om varför. Visst andningen har inte varit perfekt men den har inte varit riktigt dålig heller. Vaknat varannan timme ungefär. Skönt att jag gick och la mig med Linnea igår iaf.
Nu sitter jag på tunnelbanan och ska bege mig till jobbet. Gick jätte bra att lämna Nea på förskolan idag så det va väldigt skönt. Hon va väldigt lätt att väcka på morgonen för en gångs skull också. :)
Förhoppningsvis blir detta en bra dag, jag hoppas verkligen de. Igår på kvällen skulle vi ha badat egentligen men vi orkade verkligen inte de, vi va helt slut båda två. Men idag efter jobb & förskola är det dags för bad.

Nu tänkte jag sätta mig och läsa Metro så vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0