Ice age 2 och varm choklad.

Godmorgon, onsdag morgon och klockan är kvart i åtta, Linnea och jag har varit vakna i ca 45 minuter nu. Först låg vi och kramades ett tag, sedan gick vi upp och gjorde i ordning varm choklad & satte igång en filmen.

Vädret här visar att det är ca -6 grader idag också, så härligt att det inte är kallare, behövde knappt ha mina skidglasögon på igår egentligen.
Förresten jag har ju glömt att visa dem utan att jag har på mig dem. Det va mina snälla föräldrar som köpte dem åt mig och även ett par åt Linnea. Lägger upp en bild på våra glasögon längre ner.
Jag älskar mina, illrosa & Linnea har Hello Kitty på sina (såklart) :) så söt min lilla skrutt.
Jag är fortfarande helt imponerad av Linnea att hon är så modig som hon är när det gäller att åka skidor och åka upp i liften osv. Duktig, duktig, duktig!
Igår ville hon förresten försöka åka i knappliften själv och det gick väl sådär. Hon stod upp i ca 20 meter, sedan ramlade hon. Hon hade morfar framför sig och mig bakom sig, efter det ville hon inte åka själv något mer, vi får öva på det idag igen. :)
Halv elva börjar skidskolan varje dag så snart ska vi börja gör i ordning frukost och allt som hör till innan vi kan röra oss ut mot backen.
Nej nu ska jag titta på filmen med Linnea och dricka lite choklad så hörs vi ifrån backen sen. Idag på eftermiddagen ska vi nog gå och bada på hotellet också, men vi får se.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0