Hemma efter en minst sagt rolig promenad hem.

Jag har ju äntligen slutat med vagn åt Linnea, men hon är duktig på att klaga om att det är jobbigt att gå. :p mammas lilla lata skrutt. Men det går ju bra.
Hon tjatar om att jag ska bära henne, att hon har ont i benen att hon inte ORKAR mer. :p men då skojar vi till det lite och kanske springer och gömmer oss längst vägen hem, sedan hoppas i fram och skrämmer varandra. :) imorse sjöng vi och tittade på bilarna och på snöskottarna som åker omkring här på morgnarna. Linnea trodde att den skulle köra på oss så hon nästintill sprang halva vägen till förskolan. :)

Nu sitter jag och väntar på att min mor ska ringa och svara på om dem kommer på middag ikväll eller inte. :) hoppas. Linnea saknar dem, alltid när dem inte är här.

Nej nu ska jag mysa ner mig hos min dotter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0