Hemma.

Har inte orkat skrivit bara, sorry. Har varit helt slut och har fortfarande problem med andningen såklart då dem inte har gjort något. Har dock fått en tid på vårdcentralen på fredag, men ska ringa dem på måndag och se om dem kanske fått något återbud så jag kan få komma tidigare. Det lär väl säkert ta ett tag innan jag får tid hos en kurator sen. Som förhoppningsvis hjälper så att jag slipper det här.

Jag har sovit i ca tre och en halv timme sen jag kom hem, vaknat två ggr. Tror att jag däckade av utmattning. Fy farao vad trött jag har varit idag och känner mig fortfarande.
Måste även säga att jag är otroligt tacksam för min bror som har varit hemma med Linnea idag då hennes förskola har planeringsdag idag, han åkte härifrån vid halv tolv med henne, käkade lunch med mormor inne i stan och sedan gick på bio och kollade på mästerkatten. Linnea gillade den men hade lite svårt att sitta still den sista tiden tydligen, förståeligt. Dem kom hem för ca en halvtimme sen och Linnea är helt slut, hon har ju inte sovit middag idag och kommer inte få göra det heller då klockan snart är läggdags. :p

Nej nu ska jag kramas med min lilla fis. Vi hörs nog imorgon istället, kommer inte orka skriva mer idag.

Tack Alexsandra (alexsandralotman.blogg.se) för att du finns, du är bäst! Jag kan alltid vända mig till dig och du lika så till mig. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0