Hemkomna till stugan, skönt!

Idag blev det en lång dag i backen och Linnea har älskat det varje sekund. Hon har åkt för fulla muggar idag, åkt själv i knappliften hela dagen, tjatat om att få åka stora sittliften och så blev det. Hon har åkt den ca 10 ggr idag. Så duktigt och snabbt åker hon nedför backen också. Vill inte ha hjälp att stanna av varken mig eller morfar.

Hon är så duktig min lilla snorpa. Nu sitter vi och äter snacks och myser i stugan. Nu har även Mark & Marianne kommit upp, dem kom förbi backen först för Linnea ville visa dem när hon åkte och det gick jätte bra.
Gud så hon har längtat efter Mark, för er som inte vet vem det är så är det min farbror, alltså Linneas gammalfarbror. Hon fullkomligt avgudar honom. Har frågat när han ska komma upp hela veckan och blev överlycklig när hon fick svaret imorse om att han kommer idag. :)

Nu ska jag mysa ner mig med dem andra och äta snacks och dricka något gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0