Halsfan...

Jag blir på riktigt galen, kommer inte få någon sömn inatt tack vare den. Inatt kändes det bättre än natten innan, idag känns det förjävligt rent ut sagt. :( jag blir ledsen och trött av det här. Vad ska jag göra? Vad fan ska jag göra? Tre jävla månader har det gått nu sen min hals va riktigt bra. Har inte kunnat äta ordentligt idag heller pga att halsen blivit så konstig.
Jag vill ju vara frisk när jag ska upp till Vemdalen, hur fan ska jag orka åka skidor annars? Orka göra allt skoj med min skrutt? Fan också helt enkelt.
Mycket svordomar nu, det får ni stå ut med.

Nej nu ska jag fortsätta titta på filmen den perfekta stormen. Önskar jag fick sova och att min hals va HELT bra, men det verkar ju vara för mycket begärt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0