Godmorgon världen.

Sitter på bussen och är alldeles strax på jobbet, dax för ännu en arbetsdag. På schemat idag står det garantifakturering så förhoppningsvis går dagen fort.

Imorse påväg till dagis tävlade jag och Linnea med en annan förälder om att komma först till förskolan, han va såklart helt ovetande om det. :p men jag och Linnea sprang på. Dem han före och Linnea sa:
- dem väntade inte på oss, dem kom först.
- ja men dem visste ju inte att vi tävlade med dem & dem va redan lååångt före oss när vi började tävla. Annars skulle vi ha vunnit.
Jag fick tillbaka en nickning och sedan va det bara att pussas och kramas och sedan springa och leka med sina kompisar direkt. :)

Nu är jag på jobbet, vi hörs sen.
Trevlig onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0