Godmorgon måndag.

Då va man påväg till jobbet för måndagsarbete. Hur det känns? Helt okej. Lyckades somna vid midnatt, vaknat en gång och sedan upp vid sex. Ville dock inte gå upp, men det här va faktiskt en av den bättre nätterna jag haft på länge, halsen och andningen är lika jävlig idag som igår men men.
Det konstiga med det här är att min bror har varit inne hos mig på natten när jag sovit och lyssnat på min andning som då låter mycket bättre. Så antagligen släpper väl halsen och allt vad det är som händer där inne när jag väl somnar. Konstigt men det kanske är psykiskt. Får väl se vad som sker när jag går till läkaren den här gången och ska fixa en kuratortid så att jag får någon att prata med.
Nej nu fryser jag, vi hörs kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0