Godmorgon folket i bloggvärlden.

Hur har ni sovit inatt? Ja mitt svar hittar ni ju i föregående inlägg, lyckades dock somna om i en timme men det kändes ännu tuffare att gå upp då än om jag hade gått upp direkt där vid halv fem.
Känner mig ändå förvånansvärt pigg men tröttheten kommer nog krypandes under dagen skulle jag tro.

Hur orkar man med dagarna när man ALDRIG får sova en hel natt längre utan alltid måste sätta sig upp och försöka få i sig ordentligt med luft eller dricka vatten? Jag vet inte hur länge jag kommer orka detta. Det är ju inte det ända jag har att tänka på. Men tydligen så hade livet denna vändningen för mig, det är som det är och jag måste utgå ifrån det och göra mina beslut därefter.

Nu ska jag kliva av tunnelbanan och det blir kallt om fingrarna snabbt så vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0