Godmorgon bloggosfären.

Somnade någon gång vid tre inatt och vaknade vid halv åtta av lilla skrutt. Hon har dessutom drömt massa mardrömmar inatt. Om någon buss hörde jag och sen något mer. Stackars mammas älskling. Men hon verkar pigg och glad idag iaf. Jag däremot känner mig inte helt hundra. Halsen håller fortfarande på men är lite bättre. Blir så otroligt trött på detta.
Men skidor blir det iaf, får väl sluta åka om det blir för jobbigt. Idag på eftermiddagen tror jag att jag ska hyra snowboard istället för skidor och prova på det. Vi får väl se.

Mormor och morfar va snälla och gick upp med Nea så att jag fick ligga kvar i sängen och vila, men nu ska jag upp och äta frukost.
Vi hörs senare, trevlig tisdag på er allihopa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0