Godmorgon blogg världen.

Nu är vi vakna här i stugan, jag somnade med Linnea igår men har vaknat i mellan åt men inte på grund av halsen som faktiskt varit väldigt mild inatt peppar peppar. Men min andning har jag vaknat av ibland och få dragit djupa andetag har fortfarande lite svårt med det nu på morgonen. Men det går förhoppningsvis över under dagen.
Igår skulle jag egentligen ha lämnat in skidorna men min far frågade dem i kassan vad det skulle kosta att förlänga tills på lördag och det gick på 90:- så då gjorde han det, billigt, men det som kostar det är ju liftkortet så vi får väl se hur mycket det kostar. Jag har valt att bara åka idag iaf, så kan jag vila imorgon innan hemresan på söndag.
Tiden har gått så otroligt snabbt, snart är veckan slut här uppe och man ska hem till verkligheten igen. :(
Både jobbigt och skönt ska det bli, men jag har verkligen märkt hur mycket jag faktiskt trivs här uppe, har varit väldigt skönt att komma ifrån verkligheten ett tag.
Idag är sista dagen för Linnea på skidskola men imorgon får hon åka själv iaf med morfar och mark och jag springer väl upp och ner i backen med henne också. :)

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan göra iordning mackor och lite youghurt till frukost. Linnea sitter och spelar memory med morfar. :)

Puss på er.

Linnea igår innan vi skulle sova, låg och tittade på Nicke nyfiken:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0