Godmorgon, ännu en ny vecka.

Igår va jag och Linnea som sagt på ett lekland i Haninge med Alexsandra och hennes två systerbarn. Jag kan ju säga såhär, fullt ös medvetslös när det gällde Linnea. Till en början vågade hon inte klättra upp högst upp till dem stora ruschkanorna, men efter ett tag när hon väl gjorde de, då fanns det inget stopp på den där unga damen, upp och ner, fram och tillbaka. Så otroligt roligt att se, hon börjar bli så stor och modig min "lilla" tjej.

Sen när vi kom hem och hade varit innanför dörrarna i ca tre minuter så plingade det på dörren och där stod mormor och morfar med kassar i handen redo att bjuda på middag. Godaste middagen jag ätit på VÄLDIGT länge ska jag säga er. Det va fläskfilé, bacon, purjolök, körsbärstomater, ost och ovan på det grädde och tomatpure. Fy satan va gott det va och jag fick matlåda idag. Yes! Som jag ska njuta av lunchen.

Nu ska jag sätta mig och läsa metro och snart ska jag gå av. Trevlig måndag på er alla.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

mmmm mums. ser jätte gott ut :)

Haha lilla tjejen då.. Tindra var helt slut hon med. Hon hade däckat vid halv 8 och när Jennie väckte henne vid 8 på morgonen idag så sa hon till Jennie: - Jennie, jag sa igår att jag inte orkar gå till förskolan. Jag vill sova :P . Haha vilken unge! Så hon fick vara hemma.

2012-02-27 @ 10:20:22
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0