Godkväll på er min vänner.

Nu sitter vi framför tv:n och tittar på Dumbo, Linnea somnar nog när som helst, helt slut stackarn. Fast lite piggare blev hon efter att vi hade bastat. Hon satt stilla och skvätte kallt vatten på sig själv och på mormor och mig. Jätte mysigt hade vi. :) Linnea ville inte ens gå ut med det va dags efter ca 20 minuter där inne, imorgon blir det till att basta igen.
Riktigt mysigt att vara här uppe, jag är fortfarande förbluffad över att det inte är kallare här uppe i norr. Dock va det lite kyligt och väldigt blåsigt här i storhogna backen när jag och pappa åkte högst upp själva. Höll nästan på att blåsa iväg eller ja ner för backen iaf. :)

Nej nu ska jag fortsätta mysa här med Nea och mormor, morfar har somnat.
Blir nog inget mer bloggande ikväll, men vi hörs såklart imorgon. Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0