Godkväll, allt bra?

Dum fråga, ingen som kan svara ändå eftersom jag bloggar från mobilen och blogg.se verkar inte kunna fixa det där med kommentarerna. Idioti må jag tycka då det gått väldigt lång tid sen det först hända och både jag och ett flertal andra har hört av sig till dem men det har inte hänt någonting. Jag är tyvärr inte förvånad då jag tycker dem arbetar väldigt sakta när det gäller att fixa buggar och skit. Men men det är min åsikt.

Så hur mår jag då? Jag är okej, mycket i huvud plus denna skiten med andningen. Nu har jag bestämt mig för att åka in till SÖS akuten imorgon och tvingar med min mor som stöd och hjälp med att pusha dessa läkare att faktiskt ta reda på vad det är för fel. För jag är helt slut tack vare det här nu. Har känt det själv ikväll att jag skulle vara en mycket gladare, positivare och roligare person att vara omkring om jag inte hade det här. Vänta så ska ni få se, OM det blir bättre men det hoppas jag verkligen. Annars får jag operera på mig själv eller nått.
Tänk vad skönt att slippa läsa om min sablans hals och andning något mer. Skönt för mig att sluta tänka på det och då sluta skriva om det.
Jag hoppas dock att jag får mer sömn inatt för annars har ingen aning om hur jag ska klara morgondagens fakturering. Idag kände jag mig inte som mig själv, kände mig virrig, kunde inte äta ordentligt till lunch tack vare besvären vilket gjorde mig ännu tröttare och segare.
Fan också.
( nu skrattar Ramona ) haha. :p inte för att jag har det jobbigt eller så men hon har sagt att varje gång hon läser min blogg och ser att jag skrivit om halsen eller diverse saker och skriver ordet FAN så får hon en bild framför sig där jag säger det och då börjar hon skratta. Tack Ramona, kul att jag kan göra någon glad. Nej då nu ska vi inte vara såna, jag skrattade när hon berättade att hon tänkte så. Min bästis som har en liten söt Lykke hemma hos sig nu. Snart ska jag träffa henne. :) och jag längtar.

Ska försöka sova nu. Natti natt.

Ser nästan ut som någon slags porrbelysning: haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0