God kväll.

Har inte haft ork eller vilja till att blogga idag alls. Har känt mig matt efter gårdagen och har tillbringat min dag med massa mys med skrutt, vi har varit ute på en liten promenad, vi har bakat kardemummabullar, vi har tittat på film, vi har kramats och pussats massa idag. Hade ett lite pusskrig innan vi skulle sova och bestämd då att vi även skulle ha det imorgon bitti.

Hur mår jag idag då? Sanningen.
Förjävligt, kan inte somna då halsen känns torr som Saharaöknen, andningen fungerar inte bättre än igår natt och jag känner mig rädd för att somna. Så nu sitter jag och försöker få i mig te med honung och se om det kan göra det bättre, annars får jag väl en sömnlös natt till. Jag börjar fan gråta pga att jag är så trött på det här, jag blir rädd och vill bara att det ska sluta. Har sagt till min bror till och med att han ska kolla till mig innan han går och lägger sig om jag andas, även om han går upp på natten. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0