Ca en & en halv timme kvar.

Sedan är vi hemma, åh gud så skönt. Har varit otroligt skönt att vara uppe i norr men ska bli väldigt skönt att komma hem faktiskt. Linnea sitter och tittar på film nu igen, vi stannade för ca en timme sen och åt och innan det så hade jag och Linnea sovit en och en halv timme ungefär.

När jag kommer hem måste jag packa upp, slänga massa kläder i tvätten och sedan ta ett bad med lilla skrutt, ska bli så skönt.
Vi har ju haft begränsat med varm vatten där uppe och det är något utav det värsta jag vet. Jag avskyr att behöva stress duscha. Men men nu är det över för nu iaf.

Nej nu har jag inget mer att skriva så vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0