Åh gud så skönt det va med lite vila.

Idag är första dagen då vi faktiskt har vilat på dagen, super skönt har det varit och verkligen behövligt då vi alla faktiskt somnade. Jag somnade först, då Linnea ville vila med mormor, dem läste en bok och sedan somnade även dem och morfar. Nu är vi vakna allihopa, jag har sovit i ca en och en halv timme. Linnea och dem andra i ca 45 minuter men Linnea kom då in till mig och har faktiskt somnat om. Jag tänker låta henne sova ett tag till ungefär en halvtimme, sedan får även hon komma upp. :)
Vi struntar i att bada i poolen idag och tar det någon annan dag då vi alla är så trötta. Men något annat skoj hittar vi nog på, kanske ut och åka pulka och stjärtlapp, eller något annat skoj. Bygga snölyktor eller ett snöslott, vem vet allt möjligt kan man göra. :)

Nu ska jag läsa lite i boken och sedan väcka lilla skrutt. Jag har ju blivit helt fast i ännu en bok som min envisa mamma har gett mig. Då jag sagt att det inte är någon ide efter att jag fick Twilight böckerna av henne och älskade dem. Sa att det finns inga andra böcker som kommer kunna falla i mitt intresse. Men likt förbannat har hon hittat en triologi som faktiskt passar mig. Jaja, bara att falla ner i bokträsket igen.

Håller dessutom redan på med en triologi men den sista boken kommer inte ut förens i sommar. Skit också. Får väl fastna i den här nu och läsa den andra när den kommer ut.

Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag och tänker fortsätta att ha. :)
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0