25 år fyllda, check! :)

Jag vill tacka så otroligt mycket för hela den här dagen, nästan hela släkten har varit här och det har varit underbart. Är dock väldigt trött nu men det gör inget, för det va de värt. Jag slänger upp ett kort på vad jag fick idag då det är alldeles för mycket att skriva, men det som jag önskat mig så otroligt länge är en hushållsmaskin och det fick jag idag av mina nära och kära, tack så otroligt mycket!!! :) allt annat va jätte fint och bra också. Tack till alla.

Btw så har jag en väldigt knasig vän som har terrat mig idag, Alexsandra.lotman.blogg.se hon har smsat, ringt och skrivit på FB. Inte nog med det så lyckades hon utan min vetskap smussla sig hit och ge mig en jätte fin present + en ring som jag suktat efter + jätte fina blommor. Tack min älskade vän, till och med tårar kom. Jag älskar dig min vän!

Nu ska jag och Linnea gå och lägga oss, blev en sen kväll för lilla skrutt idag.
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0