15/2


Ja då va alla hjärtans dag över, skönt.
Den firades med min lilla skrutt igår, vi åt makaroner & falukorv och sedan gick vi och handlade lite god frukost.
Precis som en vanlig dag, men mysigt för de.
Det här va nog första året då det faktiskt kändes ensamt på alla hjärtans dag, inte kul men nu är den över.

Idag är det dags för garantifakturering och sedan komma ikapp med allt som har hamnat efter sen jag va borta förra veckan. Inte så mycket men lite iaf. Skönt att röja undan det då.

Men nu har jag inte tid mera för att sitta och skriva här så vi hörs senare.

Beslutet tär på mig, jag är tom!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Men du vet att vilket beslut det än blir, så står jag PRECIS bakom dig genom allt! <3

2012-02-15 @ 10:33:29
URL: http://rebeckash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0