Världens stoltaste mamma!

HON VA SÅ DUKTIG IGÅR LINNEA!!
Jag va/är så otroligt stolt över henne, hon stod inför en STOR publik och dansade igenom hela låten. Hon stod inte inträngd i ett hörn utan tog plats på scenen och gjorde det så jäkla bra. Bästa tjejen i hela världen. Tårarna sprutade & jag stod och hulkade nästan lika mycket som jag gjorde efter hennes första andetag i världen.

Morfar & Nathalie spelade in när hon dansade så ska få det skickat till mig och se om jag lyckas lägga upp videon här sen. Ska ringa idag och anmäla henne för VT dans också. Helt slut va hon efter uppträdandet.

En suddig bild från mobilen, Linnea med den rosa kjolen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0