Usel på att blogga.

Ja jag vet, tiden går till annat.

I paketet som Linnea fick låg en CD skiva från min farmor ( Linneas gammelfarmor) en CD skiva med berättelser som min farmor lyssnade på när hon va liten. Linnea blev glad och vi lyssnade på den idag när jag nattade henne, vi somnade dock innan vi lyssnat klart på första delen.
Tack farmor. :)

Annars då? Va på öppna förskolan i hökarängen med Alexsandra & Rebecka, hämtade fotavtrycken och fikade för sista gången det här året där. Men nästa år är vi tillbaka. (Om inte världen går under den 21/12-12 Igår på kvällen va jag och Milton hemma hos Emma, Jonas och Charlie. Alexsandra & Nils va där och även Cissi och Emilia. Och jag fick se Emilia ta flera steg, flera ggr. Lilla damen är tio månader och jätte duktig. Världens kram fick jag också och vi satt och mös tillsammans. :) igår fick jag faktiskt mysa med alla barnen. Världens finaste är ni. <3 Tog med mig en flaska vin som jag fick från mina föräldrar från när dem va i Tyskland. Bjöd damerna på det och vi gillade det alla fyra, tack mamma & pappa. :)
Vi blev kvar till midnatt där, när vi väl sätter igång att prata så är det svårt att få stopp på oss.
Älskar er tjejer.

Idag har jag och Milton bara varit hemma, när Linnea kom hem byggde vi pussel och lyssnade på musik. :) vi åt soppa och smörgåsar till middag. Idag nattade jag Linnea och det uppskattades av både henne och mig. <3

Imorgon är det luciatåg på eftermiddagen på förskolan, vi ser fram emot det allihopa. Min tös ska vara pepparkaka, hon valde "killdräkten" med hatt, byxor och tröja istället för klänning. Jätte fin är hon i den. :)

Nej nu börjar snart Greys på femman så nu bänkar jag mig framför tvn. Trevlig onsdags kväll på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0