Ottan.

Lill prutten somnade tio och vaknade nu vid kvart i fem för mat. Nu ligger han och snackar och gapar för fulla muggar. :) håller nästan på att vända sig från rygg till mage nu också. Mammas stora kille.
Dagarna som har gått har varit ganska lugna. Jag har varit och storhandlat med mormor, morfar & Milton. Vi har spelat spel, bland annat ett bajsspel som Linnea fick i julklapp av Celina. Kiss och bajs är ju vardag i denna ålder så lika bra att bre på lite mer. :p I torsdags hämtade vi hit barnens farbror Hampus. Linnea tycker att det är väldigt kul när har är här men får även lite extra energi som tar på krafterna i mellan åt. Igår va Kim och badade med ungarna i Farsta badet som är nybyggt och det hade tydligen varit jätte bra för Linnea där. Så dit får vi gå flera gånger.

I torsdags hade vi även Nathalie, magen och Christian här på middag och Linnea fick ännu en julklapp. :) två jätte fina My little ponys varpå ena lös vingarna på och den andra hade stora påfågel vingar. Väldigt vackra.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, det är min stora älsklings födelsedag så han ska få presenter och bli extra bra behandlad. Nästa år blir karln 30 år, helt sanslöst.

Nej nu ska jag försöka få lillen att somna om. Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0