Onsdag/torsdag

Igår onsdag hade Linnea som sagt en kompis här, det gick bra förutom lite små dispyter som det alltid blir. Hon stannade på middag och efterrätt och sedan kom hennes pappa och hämtade henne. Efter playdaten va Linnea väldigt trött och somnade gott sen senare. :)

Idag hade Milton en riktig gnälldag trots det åkte vi in till stan för att träffa dem underbara septembermammorna. Sju stycken va dem när jag kom. Tre nya ansikten fick jag se och deras söta barn. Hann dock inte äta någon lunch då Milton va ledsen efter att ha sovit hela vägen in. Vi stannade en timme innan vi begav oss hemåt igen, efter två timmar ungefär bajsade han och jag fick tillbaka mitt lilla hjärta. Försökte hjälpa honom tidigare att göra det utan framgång. Nu ligger han här och sover bredvid mig, även Linnea sover gott i sitt rum.

Vid fem idag kom mormor & morfar över och åt middag, rättare sagt dem hade med sig middag. Det blev kyckling med ris och currysås. Mums! Vid sex kom även moster Carina & kusin Celina över för att planera lite inför julafton. Så nu har vi delat upp vem som ska handla vad osv. Dem tog även med sig dem flesta av julklapparna så vi slipper bära dem på tunnelbana & buss på lördag då vi åker till Kims mamma för att sova över där tills julafton på måndag. :)

Nej nu ska jag fortsätta titta på tv innan sängen kallar.
Imorgon ska dem sista julklapparna inhandlas och Linnea går sista dagen på förskolan detta året. Hon är inte tillbaka förens efter 6 januari. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0